14 Mart 2014 Cuma

iOS'in Sınırlarını Kaldırıyoruz Açılış

Küçük bir sürpriz yapmak istedim ve açılış için haftasonu yerine şimdiyi seçtim. Açılış olark güzel bir özellik getireyim istedim. Ve bana göre birçoğumuz bu özelliği seveceğiz. Açılışı iPhone 5s'in güzel özelliklerinden olan ağır çekim modunu tüm iCihazlar'ınıza getirmeyi amaçlıyorum. Sözü daha fazla uzatmadan huzurlarınızda
SloPro
Bu uygulama ile videolarınızın belirli bir bölümünü ağır çekim modunda düzenleyebilirsiniz. Üstelik önceden çektiğiniz videoları da ağır çekim modunda düzenleyebilirsiniz.  Hatta videolarınızın bir bölümünü yavaşlatmak yerine hızlandırmak bile mümkün. Fakat tek sorun videonuzu film rulosuna kaydetmek için 6,99 TL  ödemeniz gerekiyor. Eğer ödemek istemiyorsanız yayınlayacağım diğer yazıda nasıl fil rulosuna kaydedeceğinizi de anlatacağım.  Pro olmayan versiyonu ücretsizdir. 
SloPro'yu buradan indirebilirsiniz.




Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


5 yorum:

  1. Tam da aradığım bir uygulamaydı teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Kamil Çalı2 Nisan 2014 16:02

    Uygulama güzel fakat görüntü kalitesini beğenmedim

    YanıtlaSil
  3. Ferhat Deniz2 Nisan 2014 16:03

    Bu uygulama iPhone 5s'teki kameranın yerini tutamaz.

    YanıtlaSil
  4. pro versiyonu aldım görüntü kalitesi iyileşti

    YanıtlaSil
  5. yeni uygulamayı heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil