21 Mart 2014 Cuma

Twitter'a DNS'nizi değiştirerek nasıl girersiniz?



Küçük bir ara... Dün Başbakan Erdoğan'ın "Twitter'ın kökünü kazıyacağız." demesinden sonra akşam saatlerinde mahkeme kararı ile erişime engellenmesinden sonra VPN ve DNS servisleri tekrar gündeme geldi. Bizde bunun üzerine Windows 7'de DNS'nizi değiştirerek nasıl Twitter'a girebileceğinizi resimli olarak göstermeye karar verdik. Haydi başlayalım.



1.adım:














Denetim Masası'ndan Ağ ve İnternet başlığı altındaki Ağ durumunu ve görevlerini görüntüle alt başlığına tıklayın.

2.adım:




















Ardından sol tarafta bulunan bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin başlığına tıklayın.

3.adım:




















Kablosuz ağ bağlantısı sekmesine farenin sağ tuşu ile tıklayın. Sonra özelliklere tıklayın.

4.adım:




















1.İnternet Protokolü sürüm 4 (TCP/Pv4) tıklayın.
2.Özelliklere basın.
3.Aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan seçeneğini işaretleyin. Daha sonra ilk boşluğa 4 . 2 . 2 . 3  ve ikinci boşluğa da  4 . 2 . 2 . 1 . sayılarını yazın.
4. Tamam'a basın.

Artık Twitter'a girebilirsiniz.

[GÜNCELLEME: Yukarıdaki DNS sunucuları da kapatıldı]

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder