22 Şubat 2014 Cumartesi

CM Securities uygulaması

Son zamanlarda akıllı cihazların fiyatının fazla olması nedeniyle kullanıcılar genellikle 16 GB hafızaya sahip olan cihazları tercih ediyorlar. Dınııııııtttt!!! O da ne! 16 GB hafızanın sadece 12'si, 13'ü, 10'u kullanılabilir. İşte o anda pek önemsemediğimiz fakat sonra uygulamaların giderek artan boyutlarını farkedince ne yapıp edip bazı uygulamalarımızdan fedakârlık etmek zorunda kalıyoruz. Üstelik sildiğimiz uygulamaların ardında atık veri bırakması ve onları fark edemememiz de cabası. İşte zamanla 16 GB bize yetmiyor ve sonuç sıkışma hissi. Ve bir şey daha. iCihazlarda RAM kullanımını yönetemediğimiz gibi zaten göremiyoruz. Zaten 1 GB RAM'i olan iCihazlarımız yavaşlıyor. Bu kadar dil döktükten sonra gelelim kuru fasulyenin faydalarına. Geçenlerde Uzak Doğu ülkelerinden bir kişinin geliştirdiği bir uygulama keşfettim. Önce biraz çekindim doğrusu. App Store puanlamasına baktığımda 5 yıldızlı olduğunu gördüm ancak bunula yetinmeyip tüm yorumları okudum ve olumsuz bir yorum göremedim. Durun siz zahmet edip yorumları aramayın veya puanlamayı aşağıya bakın.


Tüm bu kriterleri geçtikten sonra uygulamayı yükledim. Uygulama iPhone için optimize edildi. Yani iPad için özel olarak tasarlanmadı. Her neyse uygulamayı yükledim. İlk başta pek inanmamıştım gerçekten iyi birşey olacağı fakat yükledikten sonra gerçekten dedikleri kadar varmış dedim tam 528 mb gereksiz veri sildi. Üstelik RAM belleğinizi de boşaltabiliyorsunuz. Uygulamayı indirdiğinizde kullanımının oldukça basit olduğunu göreceksiniz. Uygulamayı App Store'dan indirin.

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder