2 Şubat 2014 Pazar

Facebook Paper

Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır bir şey paylaşmadığımı fark ettim ve bugün hakkında yazı yazmaya değer bir şey bulduğumu düşünüyorum. Evet...
Geçtiğimiz günlerde Facebook mobil platformlara bazı uygulamalar geliştireceklerini açıklamıştı. Bu açıklamalardan sonra birçok kişi bu uygulamaları merak etmişti ve beklemeye koyulmuştu. Ben de bu merakla bekleyen grup içerisindeydim. Bir süre bekledikten sonra yanılmıyorsam Facebook ilk uygulamasını tanıttı. Haydi biraz tanıyalım.

Facebook Paper

Evet adı Facebook Paper. Şimdi bir ön tanıma fırsatı için önce aşağıdaki videoyu izleyin.


Çok etkileyici değil mi? Facebook'tan açıkçası bu kadar inovatif bir uygulama beklemiyordum.
Yani özgün bir uygulama. Arayüzü sade ve üstelik tam ekran. Sadece görmek istediklerinizi görüyorsunuz. Dünyanın her yerinden insanlar paylaşım yapıyor. İstediğinizi "beğenebiliyorsunuz". Hatta siz de katkıda bulunabiliyorsunuz. Yazınıza tam ekran bir video ekleyin ya da panoramik bir fotoğraf. Cihazı sağa sola hareket ettirdiğinde fotoğrafın da nasıl hareket ettiğini görmüş olmalısınız. Yazınıza başka kaynaklardan alıntı ekleyin. Katlayın ve kaldırın. İlgi alanlarınıza göre bir kağıt ekleyin. Bu ve daha fazlası Paper'da sizi bekliyor. 3 Şubat'ta yayınlanacak olan uygulama sadece iOS platformuna gelecek. Ve maalesef şimdilik Türkiye App Store'a gelmeyecek. İşte buna üzüldüm :( Amerika App Store'da yayınlanacak olan uygulama galiba ücretsiz. Çünkü herhangi bir ücret göremedim. Android ya da WP8'e gelip gelmeyeceği konusunda ise bir bilgi bulamadım. Uygulama yayınlandığında US App Store bağlantısını ekleyeceğim. Aşağıda Paper'ı inceleyebilirsiniz.
(Türkçe olan yazıları ben çevirdim.)


Facebook Paper'ı indirin (A.B.D App Store)





Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder